poniedziałek, 6 stycznia 2014

Liebster Awards

Jej!! Po raz drugi zostałam nominowana do Liebster Awards przez: http://midnight-niall-horan-fanfiction.blogspot.com/ i bardzo dziękuję. 

Odpowiedzi na pytania:

1.Czy lubisz słodycze?
Kocham! ♥♥♥

2.Czy masz jakieś zwierzątko?
Muchy i komary. xp Niestety nie ale bardzo bym chciała owczarka niemieckiego więc nie zdziwcie się jak będzie on występował w imaginach. ♥

3.Co jest twoją inspiracją w pisaniu?
Nie wiem. Moje sny. xp

4.Od kiedy jesteś Directioner?
Od 27.11.2012r. ♥

5.Czy jest coś, co chciałabyś w sobie zmienić? 
Hymmm... Wszystko! Ale najbardziej moje lenistwo. ;/

6.Czy masz przyjaciół, na których zawsze możesz liczyć? 
Tak! Jedną z nich jest: Skellie Styles. ♥♥♥

7.Kto z 1D jest twoim ulubieńcem?
Wszyscy. ♥♥♥♥♥

8.Co najbardziej lubisz robić w zimowe popołudnia?
Czytać pić kakałko ♥ i odpływać w marzenia.

9.Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Jest ich mnóstwo ale ta najukochańsza to  Live While We're Young bo to dzięki jej zaczęła się moja przygoda z One Directuion. ♥♥♥♥♥

10.Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
Cytrynowy. ♥

Nominowane prze ze mnie blogi:


Pytania:

1.Kim chcesz zostać w przyszłości?
2.Jaki jest twój ulubiony cytat?
3.Jakie jest twoje największe marzenie?
4.Jakie masz hobby?
5.Kolekcjonujesz coś?
6.Używasz dużo kosmetyków?
7.Jaki byłby twoim zdaniem idealny mężczyzna?
8.Ile masz lat?
9.Dlaczego kochasz One Direction?
10.Co byś zrobiła gdyby 1D przyjechało do polski?
11.Opisz siebie.

3 komentarze:

  1. Moja przygoda z 1D też zaczęła się od LWWY! Przypadek? Nie sądzę!

    Spam!
    Jeśli chcesz, aby twój blog o 1D stał się popularniejszy wejdź na: http://stowarzyszenie-blogow-o-one-direction.blogspot.com/ . W ciągu 24 h od zgłoszenia twój blog zostanie zapisany na liście. W dodatku niedługo zorganizowane będą ciekawe konkursy, dzięki którym będziesz mogła zdobyć wielu innych, nowych czytelników! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ci serdecznie za informację ;) ♥

    OdpowiedzUsuń